نظرسنجی . . .

بچه ها نظرتون راجع به این که چهارپایه ی جلزوولزمون گرمش کنیم، چیه؟؟؟؟

دوس دارین کی رو این چهارپایه بشینه و با سوالات و نظراتتون داغش کنین؟؟؟؟؟

منتظر نظراتتون هستم . . .

چی می خوای بدونی؟؟؟

 

هر

چه

می خواهد

دل تنگت

بگو

 

سلام به روی ماه همتون...از اونجایی که واسه خوندن نظرای این پست باید کلی صفحه برین جلو، نظرات آنلاین شد تا خوندن آخرین نظرات راحت تر باشه...لطفا با رعایت اصول اخلاقی نظر بدین و بد و بیراه نگین!ههههه هه...ش و خ ی


فارغ  تحصیلی

سلام سلام

خبرایی مبتنی بر این که جشن فارغشدنمون  16دی هس شنیدم! 

دیگه روزای آخر، ما هم داریم میریم[ناراحت]  خواستم بگم اگه بدی دیدین حقتون بوده اگرم خوبی دیدین از دستمون در رفته [ خنده ][ چشمک ] ( ش و خ ی )

تشریف بیارین جشن،  خوشحال میشیم [ لبخند ][ گل ]


و فقط خاطرهاست که چه شیرین و چه تلخ دست ناخورده به جا می ماند . .  .



کلاسم کلاسای دکتر دهقان!!!...درس انفورماتیک پزشکی...به این می گن استاد!

آقای دکتر دهقان پزشک عمومی، ارشد دو رشته در زمینه علوم کامپیوتر در پزشکی و هم اکنون دانشجوی اولین گروه دکترای انفورماتیک پزشکی و رتبه اول این رشته و استاد دانشگاه های شهید بهشتی، تهران، یزد، ... ووووو

استاد بچه های گل HIT89 !!!

هر چه قدر از سطح علمی و خوبیهاشون بگم کمه...الان دو ترمه که به صورت پروازی پنج شنبه جمعه ها میان و از 8 صبح تا 8 شب کلاسیم و اینقد کلاسشون جذابه که خستگی حس نمی کنیم.. البته به لطف و پادرمیونی استاد خییییلی خوبمون آقای مهندس خرمی هس که این افتخار نصیبمون شده...

مهندس خرمی هم که از طرف بچه های بازم خییییلی گل HIT به عنوان استاد نمونه انتخاب شدن و بهشون تبریک می گم.

و اما . . . در اندرون کلاس . . .

این دو روزه همه ی ارائه هامون زبان اصلی بود!(ENGLISH) اصلام فک نکنید ترجممون با کمک  google translate بوده، همش خودمون تنهایی ترجمه کردیم ههههههه 

ترم پیش هر گروه یه  use case سی صفحه ای ترجمه کردیم و این ترم  گروهی 200 صفحه باید ترجمه کنیم یعنی نفری 50 صفحه!!! خدا عاقبتمون به خیر کنه...

راستی به دلیل پتانسیل های بالای رشته و توانایی های خارق العاده بچه ها ترجمه مقالات، کتاب، تایپ، power point، search، نوشتن پایان نامه، پروپوزال، طراحی وب سایت و وبلاگ، ساخت کدهای HTML، برنامه های java script،طراحی پوستر همایش، طراحی نشریه و

مهمترییییییین طراحی و نصب و پیاده سازی سیستم های بیمارستانی من جمله HIS

و . . . با نازلترین قیمت پذیرفته می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لابراتور مراجعه کنید.. زمان پاسخگویی: هر روز هفته، 24 ساعت شبانه روز...

آشنایی با HTML

فایل های HTML چیست؟

HTML مخفف عبارت HyperText Markup Language به معنی زبان نشانه گذاری فوق متن است.
HTML بر خلاف سایر زبانهای برنامه نویسی که یادگیری آنها زمان بسیار زیادی را لازم دارند، یک زبان بسیار ساده برای شکل دهی مناسب صفحات طبق خواسته طراح وب است. فایل های HTML فایل های متنی ساده ای هستند که حاوی متن به همراه تعدادی تگ (Tag) می باشند. این تگ ها به مرورگر یا Browser کاربران نحوه نمایش متون و تصاویر مختلف را نشان می دهد. فایل های HTML می توانند به راحتی توسط هر برنامه ساده ای برای نوشتن متون مانند notepad ایجاد شوند و برای اجرای آنها هم فقط به یک مرورگر نیاز است، این فایل ها معمولا دارای پسوند htm یا html هستند. در ادامه مفاهیم اولیه بطور کامل توضیح داده می شود.


برای ساخت و اجرا و بطور کلی کار با HTML تنها به دو چیز نیاز است:

1. یک ادیتور فایل متنی: اگر با ویندوز کار می کنید notepad بهترین و ساده ترین انتخاب ممکن می باشد. اگر ویرایشگر شما متنی ساده نمی باشد باید در هنگام ذخیره فایل HTML خود حتما آنرا به فرمت متن ساده یا Plain Text ذخیره نمایید.

2. یک مرورگر: که می توان به اینترنت اکسپلورر یا Internet Explorer، فایرفاکس یا Firefox و اپرا یا Opera اشاره کرد و حتما لازم نیست که سیستم عامل شما ویندوز باشد بلکه با استفاده از همین مرورگرها (نسخه مخصوص سیستم عامل مورد استفاده خود) نیز می توانید با HTML کار کنید و نتیجه کار بر روی تمام مرورگرها با سیستم عامل های مختلف نیز تقریبا یکسان است.

برای اجرای صفحات HTML تنها کافیست که آنها را با مرورگر خود باز کنید، این صفحات می توانند در یک سایت مانند همین صفحه قرار داشته باشند و یا فایلی در کامپیوتر شما باشند.

 

نمایش صفحات در مرورگرهای مختلف

همانطور که می دانید تعداد زیادی از مرورگر ها برای مشاهده صفحات در اینترنت وجود دارند که همگی هم برای کار با صفحات وب یا صفحاتی که بوسیله HTML نوشته شده است طراحی شده اند. هر کدام از این مرورگرها یا Browser ها دارای امتیازات مخصوص به خود هستند و در عین حال هر کدام معایبی هم دارند. نتیجه اجرای دستورات HTML در تمام مرورگرها نتیجه کاملا یکسانی را در بر نخواهد داشت اما در عین حال تفاوت زیادی هم وجود ندارد و طراحان باید سعی کنند صفحات خود را از لحاظ نمایش و کارایی، حداقل برای دو مرورگر پر طرفدار مانند اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و یا اپرا کنترل نمایند.

برای مثال بعضی از تگ ها یا کدهای HTML فقط در یک مرورگر تشخیص داده می شود و بعضی نیز که در تمام مروگرها تشخیص داده می شوند، نتیجه کاملا یکسانی را ایجاد نخواهند نمود، هر چند که زمان نسبتا زیادی است که موسسه World Wide Web Consortium (W3C) یا مجمع وب جهانی سعی در اجبار شرکت های سازنده مرورگر به رعایت استاندارد ها در محصولاتشان دارد.

ادامه مطلب . . .


ادامه نوشته

آنچه گذشت ...

سلام سلام سلام...خوب هستین؟!

یه گزارش کوتاه از آنچه گذشت:

از اون جایی که بنده سال کبیسه به دنیا اومدم ،30 اسفند 91 بعد 4 سال تولدم بود که دوستان لطف کردن واسم پست گذاشتن! ازشون صمیمانه تشکر می کنم!!!!ههه هه هه 

اینم کیک تولدم...البته عکسه خیلی خوب نشده[ناراحت]

q8527_031_4.jpg

این دوتا ماهی هم نماد ماه تولدمه...

افسانه هم به جمع متاهلین کلاس پیوست..روحش شاد و یادش گرامی باد![نیشخند][چشمک]

سال نو رو هم با کلی تاخیر تبریک می گم.

شاد باشین . . .

ازدوج یزدوجو ازدواااااااااااااااااااااااااااااااج

کلیییییییییییییییللیلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییی...هههههی عامو نفسوم گرفت!

کی فکرشو می کرد پری به این زودی بپره؟! نه خدا وکیلی؟!؟

بهههههههههههههههههههههله! بعد از پریدن زینب جون، نسرین جووووووووووووون پرید و حالا هم پری بلا!!

والا وقتی اومدیم دانشگاه همه به جز راضیه مجرد بودن ولی حالا بزنم به تخته 7تا متاهل و در شرف متاهل شدن داریم، همینجوری پیش بریم تا سال دیگه همه پریدیم (البته من قصد ازدواج ندارم..ههههههههه).

شیرینیم بهمون داد ولی ما شام میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایم!

راستی اگه دوس داشتین بدونین نفر بعدی کیه، بیاید در گوشتون بگم!!!!



هر چه پیش آید خوش آید...

سلااااااااااااااامی به سردی هوای این روزا و جو آخرین روزای فرجه و شروع شبای امتحان که مثل همون قهوه هایی که در این شبهای به یاد ماندنی میل می شه، داغ و تلخه

یادمه امتحانای ترم اول که بود، از شدت فشار امتحانات و جزوه ها با بچه ها زیاد این جمله رو تکرار می کردیم "خدایا غلط کردم..از ترم بعد ..قول میدم در طول ترم درس بخونم"

یکی از هم اتاقی هامون که اون موقع ترم آخرش بود، می گفت بهتون قول میدم شماها ترم ۸ هم همین باشین

منم می گفتم نه...عمرا" دیگه اینجوری شه!!!

ولی حالا . . .

راس می گفت!

خیالی نیست...

هر چه پیش آید، خوش آید        ما که خندان می رویم

ایشالا در پایان ترم نامه اعمالمون به دست راستمون باشه

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد...

چیزی که این پایین واستون تایپیدم، یه تیکه از شعر فوق العاده زیبای "ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد" فروغ فرخزاد هس...من که خیلی قبولش دارم...شما هم نظرتون رو بگید...مرسی

و این جهان پر از صدای حرکت پاهای مردمیست

که همچنان که ترا می بوسند؛

در ذهن خود طناب دار ترا می بافند!!!

مدیریت بحران!!!

درسای این ترمم که ماشالا شادمون کردن!یکیشون مدیریت بحرانه که بحرانیه واسه خودش

همون اول ترم ۴تا گروه ۴نفره شدیم و قرار شد مطالبمون اماده باشه اونم با رعایت کلی اصول که با گذشت دو ماه،هنوز اندر خم یک کوچه ایم...

البته سخت ترین عنوان نصیب گروه ما شد (پری..افسانه..راضیه) که بعد دو ماه سرچ شبانه روزی تازه فهمیدیم هیچ پژوهشگری روش کار نکرده و باید از صفر شروع کنیم

در این بین قرار شد یه همایش پدافند غیرعامل در رابطه با بحران داشته باشیم که البته گروه های دیگه هم که با استاد دهقان کلاس داشتن،دعوت شده بودن(اصلا فک نکنید به خاطر نمره اومده بودن!!)

از اونجایی که بروبچ HIT میزبان بودن،روز قبل از همایش منو حدیث و فریال به همراه استاد رفتیم و تالار علامه جعفری خودمونو واسه جشن آماده کردیم(نصب پوستر و ...)

 

 

 

و قرار شد فردا که همایش ما زوتر بریم دانشکده (7صبح!)دیگه آخر سحرخیزی بود واسه همین استاد کاملا به میل خودشون!!!!مارو به صرف آش دعوت کردن...

صبح..قبل از همایش:

۶:۳۰ صبح قید خواب و بزنی و با دوستان آش بخوری..خیلی حال میده

و.....

همایش...با حضور جناب سرهنگ اخوان..

و با حضور استاد و مدیر گروه محترم,خانم دکتر لک بالا و استاد راهنمای خیییلی خوبمون آقای دهقان...

 

 

 

بیمارستان خلیلی شیراز به سامانه راه بری جراحی هوشمند مجهز شد

به عنوان نخستین استان کشور :

بیمارستان خلیلی شیراز به سامانه راه بری جراحی هوشمند مجهز شد

 بیمارستان خلیلی شیراز به عنوان نخستین استان کشور پس از تهران ، به سیستم سامانه راه بری جراحی هوشمند ( Navigation ) تجهیز گردید.

به گزارش خبرنگار وب‌دا در روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر گروه گوش و حلق و بینی دانشگاه در این خصوص ،  گفت : سامانه راه بری جراحی هوشمند ، مانند دستگاه GPS که راهنمای راننده در پیدا کردن مسیر درست است ، به جراح کمک می کند .

دکتر سید بصیر هاشمی افزود : این سامانه به جراح کمک می کند تا با کمترین خطا یا بدون خطا ، در جراحی های سینوس ، بینی و قاعده جمجمه به محل مورد نظر خود برسد.

وی در مورد شیوه عملکرد این سامانه اظهار داشت : پیش از جراحی ، اطلاعات بیمار از جمله سی تی اسکن و MRI و همچنین ابزار و وسایل جراحی ، در سامانه راه بری جراحی هوشمند ثبت می شود در این صورت در طول جراحی اگر پزشک در مسیر رسیدن به محلی که ضایعه وجود دارد دچار اشتباه شود ، دستگاه با هشدار ویژه ای جراح را به سمت مسیر درست هدایت می کند.

دکتر هاشمی بیان کرد : استفاده از این سامانه موجب می شود که جراحی سریع تر و دقیق تر انجام شود و ضایعات موجود در بینی ، سینوس و قاعده جمجمه بدون آسیب رساندن به ارگان های مجاور مانند چشم ، مغز یا عروق و اعصاب قاعده جمجمه برداشته شود.

وی افزود : این سامانه پیشرفته است و در مراکز بزرگ علمی و دانشگاهی استفاده  می شود و در کشور ما پیش از این فقط در تهران استفاده می گردید و فارس اولین استان کشور است که پس از تهران در بیمارستان خلیلی شیراز ، بوسیله آن به بیماران ارایه خدمت می کند .

 رییس اداره تجهیزات پزشکی و سفارشات خارج دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت : این سامانه با ارزش 2 میلیارد ریال در بخش جراحی گوش و حلق و بینی بیمارستان خلیل راه اندازی شده است و حاصل کار دانشمندان ایرانی در حوزه فناوری تجهیزات پزشکی می باشد که در نشست پیشین روسای دانشگاه های علوم پزشکی از سوی رییس محترم جمهور به پنج دانشگاه برتر علوم پزشکی از جمله شیراز اهدا شده است.

دکتر سید ابوالفضل هاشمی افزود : این سامانه مجهزترین دستگاه در حیطه جراحی در جهان است که جراحی های مربوطه را با دقت بالاتر و عوارض کمتر انجام می دهد .

وی گفت : سامانه راه بری جراحی هوشمند با قابلیت ره گیری ابزار جراحی و ارتقای شناخت ساختارهای آناتومیکی برای جراحان ، مکان ابزار جراحی را دنبال کرده و آن را در تصاویر 2 یا 3 بعدی مربوط به بیمار مشخص می کند و به پزشک نشان می دهد ، تا جراح با اطلاعات کامل تری از محل ابزار خود و بافت پیش رو ، عمل مورد نظر را با حداکثر دقت انجام دهد .

رییس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه بیان کرد: ایران پس از آلمان و آمریکا ، سومین کشوری است که به این فناوری دست پیدا کرده و قیمت آن در مقایسه با نوع خارجی اش حدود یک سوم می باشد.

 http://www.shahab-abhari.blogfa.com/

شبکه ملی سلامت افتتاح شد

شبكه ملي سلامت با حضور وزير بهداشت افتتاح شد

با حضور وزير بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكي شبكه ملي سلامت (پارازیت:در مورخ ۹ آبان 91) به بهره برداري رسيد.

به گزارش وب دا، دكتر مرضیه وحید دستجردی در اين مراسم با اشاره به اين كه با افتتاح اين شبكه باری از دوش وزارت بهداشت برداشته شده است،‌اظهار داشت: در حوزه فناوری اطلاعات و آمار کار را به دست جوانان سپرده‌ایم (قابل توجه دوستان مقصود از جوانان،بروبچ HIT می باشند !و نتیجه خوبی نیز گرفته‌ایم و از وضعیت نابسامانی که سه سال پیش (قبل از تولد اولین گروه HIT) داشتیم بهبود صددرصدی حاصل شده است.

وي با بيان اين كه به شدت نیازمند شبکه ملی سلامت هستیم،‌ گفت:‌ بین سال‌های 75 تا 90 ظرف 15 سال تنها 2 هزار و 100 مرکز درمانی از طریق ایتنرنت و با مشکلات آن با هم متصل شده بودند.

دكتر دستجردي ادامه داد: با شبکه ملی سلامت می‌توانیم تخت‌های خالی بیمارستان‌ها را در کشور رصد کنیم و دیگر بیماری در بیمارستان با جواب نبود تخت خالی مواجه نمی‌شود و به این ترتیب مشکل مذکور را نیز رفع خواهیم کرد.

وزير بهداشت تصريح كرد: در پرونده سلامت الکترونیک باید بیش از 40 سؤال از مردم بپرسیم، حال اگر قرار باشد این شبکه روی اینترنت قرار بگیرد، مشکلاتی از جنبه سرعت و امنیت اطلاعات پیش رو خواهیم داشت که با راه‌اندازی شبکه ملی سلامت در بستر پهنای باند داخل، این نگرانی‌ها از بین رفته است.

وي خاطرنشان كرد: امیدواریم تا پایان امسال، بیش از نیمی از مراکز درمانی را بتوانیم به شبکه ملی سلامت متصل کنیم.

دكتر دستجردي در ادامه با اشاره به تخت هاي خالي موجود در كشور ابراز داشت: هم‌اکنون در کشور مشکل تخت خالی وجود دارد، با این شبکه می‌توانیم تخت‌های خالی بیمارستان‌هارا رصد کنیم و دیگر بیمار در بیمارستان‌ها معطل تخت خالی نمی‌شود و مشکل تخت خالی در کشور حل می‌شود؛ از این رو، شبکه ملی سلامت به استقلال سلامت کشور کمک خواهد کرد.

وزير بهداشت اظهار داشت:‌ هم‌اکنون بیش از 110 خدمت در وزارت بهداشت به صورت الکترونیک انجام می‌شود در حالی که قبلاً یک پرسش و پاسخ کاغذی 45 روز طول می‌کشید امروز هیچ کاغذی بین دانشگاه‌ها و ستاد وزارت بهداشت و درمان رد و بدل نمی‌شود. (پایان عمر مدارک پزشکی)



http://www.shahab-abhari.blogfa.com/

تشکیل 5/13 میلیون پرونده الکترونیک سلامت

مشاور وزیر و مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات خبر داد:

تشکیل 5/13 میلیون پرونده الکترونیک سلامت

1390/12/21 - 09:53

 
دکتر حسین ریاضی در گفتگو با خبرنگار وب­دا گفت: سامانه پرونده الکترونیک سلامت در برنامه پزشک خانواده پرونده پایه سلامت است که ثبت نام جمعیت تحت پوشش آن هم اکنون به 5/13 میلیون نفر ثبت نام رسیده است.
وی افزود: هم اکنون در برنامه پزشک خانواده ویزیت پایه در برخی دانشگاه های علوم پزشکی کشور هم شروع شده و ویزیت جاری و مراقبت های حوزه پزشک خانواده مراحل بعدی برنامه است.
وی ادامه داد: در حوزه درمان هم 35 بیمارستان به این سامانه وصل شده اند و اطلاعات بیماران را به صورت الکترونیکی در اختیار دارند. برنامه های ملی مثل مراقبت از آنفولانزا، مدیریت تخت ها و اورژانس نیز در این سامانه جریان دارد./

منبع:وبلاگ HIT۸۸ تهران

بزرگداشت HIT

20ام تا 26آبان ماه،هفته فناوری اطلاعات سلامت مبارک باد.

بالاخره نام مقدس HIT هم وارد تقویم شد!اونم نه یه روز..یه هفتهالبته هفته آمار و فناوری نیز مصادف با این هفته اس.یه خبر در گوشیم دارم واستون:گوش دشمنان HIT کرمی خوایم یه جشن کوچولویی هم داشته باشیم با یه پذیرایی تپل

چهارپایه جلزو ولز 3

چهارپایه ای گرم و سوزان با :

"فریال ترابی"

چهارپایه جلزو ولز2

چهارپایه این هفته با:

 " حدیث شهردار"

 توجه! توجه!

حدیث جون به مدت یک هفته مهمون چهارپایمون هستند و تا یکشنبه آینده می تونید نظراتتون رو بهش بگید و سوالات داغتون رو بپرسید و حسابی به جلزو ولز بکشیدش...

چهارپایه جلزو ولز 1

   

"پروانه پازخ"

 

ایشون با بیشترین رای روی چهارپایه نشستن حالاهر چه می خواهد دل تنگتان بپرسید

بزن کف ق.شن.گه.رو[دست][دست][دست]

چهارپایه جلزو ولز

سلام بچه ها!

خوبین؟شروع ترم جدیدو به همه تبریک می گم.

اینم یه پست توپ تا بتونین نظراتتونو راجع به شخصی که رو صندلی می شینه بیان کنید و سوالاتتون رو بپرسید.(البته با رعایت شئونات اخلاقی)

حالا دوست دارین اولین کسی که رو چهارپایه می شینه کی باشه؟

10 افسانه غلط درباره شیر

۱۰ افسانه غلط درباره شیر

شیر تنها یك نوشیدنی نیست بلكه می‌توان آن را به‌عنوان یك غذای کامل هم درنظر گرفت. با این حال برخی اوقات از گوشه و كنار اخبار و شایعه‌هایی را می‌شنویم كه ما را در مصرف این نوشیدنی گوارا و سایر لبنیات دچار تردید می‌كند. این باورها قرن‌هاست كه در میان مردم رواج پیدا كرده‌اند اما بیشتر آنها ریشه علمی ندارند. در این مطلب به10 مورد از آنها اشاره می‌كنیم و می‌بینیم درست هستند یا نه .

افسانه شماره ۱: گر به لاكتوز حساسیت دارید نباید لبنیات مصرف كنید

افراد حساس به لاكتوز نگران نباشند

‌تحمل نكردن لاكتوز در واقع به معنای ناتوانایی بدن در سوخت و ساز و هضم لاكتوز یا همان قند شیر است. اما این دلیل نمی‌شود كه افراد حساس به لاكتوز از هیچ محصول لبنی استفاده نكنند! پنیر موتزارلا، چدار، پنیر سوئیسی و پنیر كهنه تقریبا بدون لاكتوز هستند. علاوه بر این، می‌توان از ماست نیز استفاده كرد، زیرا ماست باكتری‌های زنده‌ای دارد كه به سوخت و ساز لاكتوز كمك می‌كند. اگر بدنتان به هیچ‌وجه قابلیت تحمل لاكتوز را ندارد، می‌توانید از شیر بدون لاكتوز استفاده كنید یا قبل از مصرف شیر چند قطره آنزیم لاكتوز به آن اضافه كنید كه این آنزیم در بعضی داروخانه‌ها قابل دسترسی است.

ادامه داره ها!!!!


ادامه نوشته

زلزله غم انگیز آذربایجان شرقی

عجب رسمیه رسم زمونه

قصه ی برگ و باد خزونه

میرن آدما ازونا فقط

خاطرهاشون بجا می مونه

کجاست اون کوچه

چی شد اون خونه

آدماش کجان

خدا می دونه

بوته ی یاس باباجون هنوز

گوشه ی باغچه توی گلدونه

عطرش پیچیده تا هفت تا خونه

خودش کجاهاست

خدا می دونه

تسبیح و مهر بی بی جون هنوز

گوشه ی تاقچه توی ایوونه

خودش کجاهاست

خدا می دونه

پرسید زیر لب یکی با حسرت

از ما آدم ها چی یادگاری می خواد بمونه

خدا می دونه ...

زلزله بم بعد از گذشت نه سال در شمال غرب کشورمان تکرار شد و این بار هم شاهد از دست دادن تعداد زیادی از هم وطنان عزیزمون هستیم...

اینقد این واقعه تلخ و دردناکه که نمی دونم چی باید بگم..فقط می تونم درگذشت این عزیزان رو به بازماندگانشون تسلیت بگم و براشون آرزوی صبر و بردباری کنم.

به امید اینکه دیگه شاهد همچین بلایایی تو ایران عزیزمون نباشیم...

تموم شد!!!

سلام بچه ها...هستید؟!؟نیستید؟کوشید پس؟رفتید خونه؟!!!؟

این نیز بگذشت...این ترمم گذشت نمی دونم باید خوشحال باشم یا ناراحت؟!!!؟خوشحال از اینکه از این استرسها و فشار امتحانات راحت شدیم یا ناراحت از اینکه یه ترم دیگه به جدایی نزدیک شدیم

شبای امتحاناتم اگه از فاز منفیش بگذریم واسه خودش کلی خاطرات جالب داره..مثلا اینکه  سه چهارم بچه هایی که تو نماز خونه می درسیدن بر و بچ HIT بودن...تا صبح به هم روحیه می دادیم واسه درس خوندن...12 شب به بعدم یکی یکی می خوابیدیم و به بقیه سفارش می کردیم که نیم ساعته بیدارمون کننشب امتحان شبکه هم که خیلی خوش گذشت...یادش بخیر

به همین زودی دلم تنگ شد

چندتا نکته غم انگیز:

زینب بهمون شیرینی نداد

امتحان زبان وقت کم آوردیم و به ترجمه نرسیدیم

ترم بعد استاد مشاورمون دیگه آقای حیوی نیستن

استاد زبان تخصصیمون آقای عالیشان نیستن

می دونم خیلی تلخه،مخصوصا دو مورد آخر!!! ولی چه کار می شه کرد؟حالا تابستونتون رو خراب نکنید...خدا کریمه

ایشالا تعطیلات خوبی داشته باشین به وب سر بزنیدااااا......!!!

فرجه ......امتحان......

آه ه ه ای روزگار نامراد

بازم فرجه و بازم امتحان و بازم دپسرده شدن و . . .

یه هفته از فرصت طلایی درس خوندن از دستمون رفت! نمی دونم شاید شماها فیض برده باشین ولی من . . .

اولین روز از فرجه ها کلی بااراده و انگیزه می شینی واسه خودت برنامه ریزی می کنی که خب ۱۴ روز فرجه است  و ۱۰ تا درس....اگه یکی دو روز اول رو خوب استراحت کنم تا خستگیه کلاس جبرانی ها از تنم بیرون بره٬ اونوقت می تونم با خوندن روزی یه جزوه همشون رو دوره کنم و کلی هم ذوق زده می شی به خاطر این برنامه ریزی خوبت

اما...اون یکی دو روزه هم می گذره و حالا وقت عمل کردن به برنا مه است

شب قبل از خواب ٬گوشیتو میذاری آلارم که ۷:۳۰ صبح بیدار شی...فردا با کلی بدبختی چشماتو وا می کنی و می بینی ساعت ۱۲:۰۰ است حسابی حالت گرفته می شه ولی سعی می کنی آروم باشی و به خودت روحیه میدی هنوز ۱۲ ساعت دیگه و قت دارم

تند تند یه آبی به صورتت می زنی و شروع می کنی به خر زدن که یهو چشمت میفته به برنامه اتاق و می بینی گرفتن ناهار نوبتتمی ری ناهارو می گیری و از اونجایی که غذای خوابگاه رو نمی شه همین جوری خورد و طبق مقررات اتاق طبخ مجدد غذا هم دست خودتو می بوسه و در حالی که تلاش می کنی خودخوری نکنی سفره رو می چینی و بچه هارو صدا می کنی..

ناهارم که میل فرمودی...باز می شینی سر جزوه هات..که اندک دانسته های پزشکیت به مغزت هجوم میاره...وقتی دستگاه گوارش در حال فعالیته خون به اندازه کافی به مغز نمی رسه و تصمیم می گیری یه کوچولو دراز بکشی تا شاید بعد اون خون به خوبی به مغزت برسه و درسارو بفهمی

می خوابی..........وقتی چشماتو باز می کنی و ساعت گوشیتو نگاه می کنی باورت نمی شه....از هم اتاقیات ساعت و می پرسی (البته اگه اونا بیدار باشن و دریا یا بازار نرفته باشن) بله درست دیدی ساعت ۶:۳۰ یا ۷:۰۰ بعد از ظهره...دنیا رو سرت خراب می شه چندتا بد و بیراه نثار خودت می کنی و عین افسرده ها می شینی یه گوشه..

خدا نیاره کسی بهت نگاه چپ کنه که یهو در دلت وا می شه و هر چی دل تنگت می خواد می گی :" این چه وضعیه؟!خسته شدم....چقد درس بخونم؟! همه ی زندگیم شده درس!! پوسیدم تو این خوابگاه...دوست دارم برم خونمون " خلاصه حسابی شلوغش می کنی...

بعدشم پا می شی می ری بیرون....بیرونم نشد اتاق اینترنت....اونم نشد ....بالاخره اینکه درس نمی خونی...

شباهم اینقد کوتاست که چشم بهم زدی تموم شده.....فردا دوباره همون آش و همون کاسه

حالا درس و می شه مثل ترم پیش که فرجه نداشتیم شب امتحان یه کاریش کرد

ولی پروپوزال کجای دلم بذارم؟!

مسابقه نقاشی + آشپزی

 سلام بچه ها...خیلی وقته که می خوام نقاشی بچه های کلاس رو  که به مناسبت هفته خوابگاه ها کشیده بودن رو بذارم وب ولی به دلایلی تا امشب موفق نشده بودم

و اما نقاشی ها:

 

این نقاشی زهره جونه که ظاهرا موفق به تموم کردنش نشده...زهره! ایشالا سال دیگه کاملشو بکشی

 

اینم  اثری از پروانه کمال الملک این بچه  خیلی دوست داشتنیه... عزیزمی پری

 

 

این  نقاشیه زری جونه...لابد ایناهم تخم مرغای خوابگاهن

واینم جوجه کوچولو ملیحه از بس خاطر خواه داشت آخرشم به سرقت رفت وایییییییی سرقت هنری در خوابگاه کوثر

و این اثر هم از افسانه کمال الملک٬ خواهر پروانه کمال الملکماشالا خانوادگی میان دانشگاه...خانوادگی هنرمندن و درس شبکه رو هم خیلی خوب می فهمن

و اما . . .

 

 اثری از زهرا پیکاسو

اینم از نقاشیه خودم که در ساعات پایانی مسابقه و با کمترین امکانات کشیدم...از تو وسایلم یه چی پیدا کردم به عنوان قلم مو...از لاک غلط گیر به جای رنگ سفید و . . .

راستی زحمت عکس گرفتن از نقاشی هارو فریال جان کشید..من فقط گذاشتمشون تو وب

آشپزی هم تو ادامه مطلب . . .

ادامه نوشته

زیر سیستم های HIS

زیرسیستم های HIS

Patient ADT
(o Clinical Information System (CIS یا سیستم اطلاعات بالینی
(o Financial Information System (FIS  یا سیستم اطلاعات مالی
و . . .                                                  
ادامه نوشته

شاد دلت بگردوم!

نمی دونم قضیه چیه؟!والا زودتر از همه گروه ها ترممون شروع می شه...از این تعطیلاتی که همه گروه ها می رن و کلاسارو دودره می کنن...ما ها نمی ریم و در نهایت شوق به فراگیری دانش کلاسامونو تشکیل می دیم ...اونم با حضور تمامی بروبچ کلاس...آخر ترمم که می شه و بقیه خوش خوشونشونه و با فرجه های قبل از پایان ترم حال می کنن ما باید به طور فعالانه تری یعنی از ۸صبح تا ۸شب در کلاس حضور بهم رسانیم 

البته این یکی دو روزه خیلی شاد شدیم  و اگه قرار باشه همینجوری پیش بره...گور بابای فرجه!

می گن هفته ای که نکوست از شنبه اش پیداست

دیروز ملیحه و پروانه با  اون شیرینی که بی خود و بی جهت بهمون دادن واقعا روحمونو شاد کردن

امروزم که دکتر ابطحی مرام کشمون کردن....واسمون انار بستی و آلوچه خریدن

واقعا مرسی دارن

خدایا!همیشه دلمونو و دل اونایی که شادمون می کنن و شاد کن 

 

شعر عشقولانه

دلخوشم با غزلی تازه همینم کافیست

تو مرا باز رساندی به یقینم کافیست

قانعم بیشتر از این چه بخواهم از تو 

 گاه گاهی که کنارت بشینم کافیست

گله ای نیست من و فاصله ها همزادیم

گاهی از دور تورا خوب ببینم کافیست

من همینقدر که با حال و هوایت گه گاه

برگی از باغچه ی شعربچینم کافیست

فکرکردن به تو یعنی غزلی شورانگیز

که همین شوق مرا خوبترینم کافیست        پروانه پازخ

اندر خاطرات کلاس شبکه!

خدا قسمت کنه فردا آخرین جلسه از کلاس شبکه اس قراره فردا جلسه رفع اشکال باشه....هم اکنون که دارم این پست رو می زنم از شبکه سرشارم...به لطف الطاف آقای خرمی نسبت به پروانه این بچه خواب و خوراکش شده شبکه و ملیحه هم که به قول جناب خرمی "کلا سیستمش اینجوریه!. . .در هر حالتی درس رو میفهمه" که به لطف این دو بشر همون یه ذره اشکالاتمم رفع شد!

یه سری از بچه های کلاسم که خییییییییییییییلی شبکه می فهمن(نیازی به اسم بردن نیست...خودتون میفهمین کیارو می گم) امشب از نیروی جاذبه زمین رها شدن و به جو رسیدن

راستییییییییییییی " USER MINA " یادتون نره

 

جوانی و سلامتی

      

اینم از اون جمله های قصار یکی از اساتید تو بحث های کلاسی . . .

برید ادامه مطلب...لطفا

ادامه نوشته

مادر

نام و تعریف رشته

کارشناسی فناوری اطلاعات سلامتHealth Information Technology)  )

فارغ التحصیلان این رشته قادر خواهند بود تصدی و مدیریت بخش فناوری اطلاعات سلامت را در کلیه موسسات ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به عهده گرفته و در زمینه ایجاد و اداره سیستم های اطلاعات سلامت با استفاده از فناوری اطلاعات ایفای نقش نمایند.

 

ادامه نوشته