مسابقه نقاشی + آشپزی
اینم تصاویر مسابقه آشپزیه...چون خیلی زیاد بودن همشونو نذاشتم













و دیگر هیچ . . .![]()
![]()
+ نوشته شده در سه شنبه شانزدهم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 23:30 توسط زهرا حاجی زاده
|
سلامی به گرمی هوای بندرعباس...به وبلاگ کلاسی دانشجویان HIT89 بندرعباس خوش آمدید.