هر چه پیش آید خوش آید...
سلااااااااااااااامی به سردی هوای این روزا و جو آخرین روزای فرجه و شروع شبای امتحان که مثل همون قهوه هایی که در این شبهای به یاد ماندنی میل می شه، داغ و تلخه
یادمه امتحانای ترم اول که بود، از شدت فشار امتحانات و جزوه ها با بچه ها زیاد این جمله رو تکرار می کردیم "خدایا غلط کردم..از ترم بعد ..قول میدم در طول ترم درس بخونم![]()
"
یکی از هم اتاقی هامون که اون موقع ترم آخرش بود، می گفت بهتون قول میدم شماها ترم ۸ هم همین باشین![]()
منم می گفتم نه...عمرا" دیگه اینجوری شه!!!![]()
ولی حالا . . .
راس می گفت!![]()
خیالی نیست...
هر چه پیش آید، خوش آید ما که خندان می رویم![]()
![]()
ایشالا در پایان ترم نامه اعمالمون به دست راستمون باشه![]()
+ نوشته شده در شنبه بیست و سوم دی ۱۳۹۱ ساعت 0:55 توسط زهرا حاجی زاده
|
سلامی به گرمی هوای بندرعباس...به وبلاگ کلاسی دانشجویان HIT89 بندرعباس خوش آمدید.