سلااااااااااااااامی به سردی هوای این روزا و جو آخرین روزای فرجه و شروع شبای امتحان که مثل همون قهوه هایی که در این شبهای به یاد ماندنی میل می شه، داغ و تلخه

یادمه امتحانای ترم اول که بود، از شدت فشار امتحانات و جزوه ها با بچه ها زیاد این جمله رو تکرار می کردیم "خدایا غلط کردم..از ترم بعد ..قول میدم در طول ترم درس بخونم"

یکی از هم اتاقی هامون که اون موقع ترم آخرش بود، می گفت بهتون قول میدم شماها ترم ۸ هم همین باشین

منم می گفتم نه...عمرا" دیگه اینجوری شه!!!

ولی حالا . . .

راس می گفت!

خیالی نیست...

هر چه پیش آید، خوش آید        ما که خندان می رویم

ایشالا در پایان ترم نامه اعمالمون به دست راستمون باشه