سلام سلام سلام...خوب هستین؟!

یه گزارش کوتاه از آنچه گذشت:

از اون جایی که بنده سال کبیسه به دنیا اومدم ،30 اسفند 91 بعد 4 سال تولدم بود که دوستان لطف کردن واسم پست گذاشتن! ازشون صمیمانه تشکر می کنم!!!!ههه هه هه 

اینم کیک تولدم...البته عکسه خیلی خوب نشده[ناراحت]

q8527_031_4.jpg

این دوتا ماهی هم نماد ماه تولدمه...

افسانه هم به جمع متاهلین کلاس پیوست..روحش شاد و یادش گرامی باد![نیشخند][چشمک]

سال نو رو هم با کلی تاخیر تبریک می گم.

شاد باشین . . .