آنچه گذشت ...
سلام سلام سلام...خوب هستین؟!
یه گزارش کوتاه از آنچه گذشت:
از اون جایی که بنده سال کبیسه به دنیا اومدم ،30 اسفند 91 بعد 4 سال تولدم بود که دوستان لطف کردن واسم پست گذاشتن! ازشون صمیمانه تشکر می کنم!!!!ههه هه هه
اینم کیک تولدم...البته عکسه خیلی خوب نشده[ناراحت]

این دوتا ماهی هم نماد ماه تولدمه...
افسانه هم به جمع متاهلین کلاس پیوست..روحش شاد و یادش گرامی باد![نیشخند][چشمک]
سال نو رو هم با کلی تاخیر تبریک می گم.
شاد باشین . . .
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 3:18 توسط زهرا حاجی زاده
|
سلامی به گرمی هوای بندرعباس...به وبلاگ کلاسی دانشجویان HIT89 بندرعباس خوش آمدید.