چهارپایه جلزو ولز
سلام بچه ها!
خوبین؟شروع ترم جدیدو به همه تبریک می گم.![]()
اینم یه پست توپ تا بتونین نظراتتونو راجع به شخصی که رو صندلی می شینه بیان کنید و سوالاتتون رو بپرسید.(البته با رعایت شئونات اخلاقی
)
حالا دوست دارین اولین کسی که رو چهارپایه می شینه کی باشه؟![]()
+ نوشته شده در جمعه سی و یکم شهریور ۱۳۹۱ ساعت 22:45 توسط زهرا حاجی زاده
|
سلامی به گرمی هوای بندرعباس...به وبلاگ کلاسی دانشجویان HIT89 بندرعباس خوش آمدید.