سلام بچه ها!

خوبین؟شروع ترم جدیدو به همه تبریک می گم.

اینم یه پست توپ تا بتونین نظراتتونو راجع به شخصی که رو صندلی می شینه بیان کنید و سوالاتتون رو بپرسید.(البته با رعایت شئونات اخلاقی)

حالا دوست دارین اولین کسی که رو چهارپایه می شینه کی باشه؟