خاطرات کاراموزی
سلام دوستان
از همه ی شما میخوام خاطرات کاراموزی هایی که رفتین رو اینجا بنویسین
(اتفافایی که براتون افتاده ...چه طنز چه ناراحت کننده)
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 19:14 توسط فریال ترابی
|
سلام دوستان
از همه ی شما میخوام خاطرات کاراموزی هایی که رفتین رو اینجا بنویسین
(اتفافایی که براتون افتاده ...چه طنز چه ناراحت کننده)
سلامی به گرمی هوای بندرعباس...به وبلاگ کلاسی دانشجویان HIT89 بندرعباس خوش آمدید.