elecit 2012

دنياي اقتصاد – مشهد – اعظم اعظمي: پنجمين نمايشگاه بين‌المللي السيت در مشهد برپا شد.

مهندس علي آبسالان، رييس ستاد برگزاري اين نمايشگاه گفت: در نمايشگاه امسال شاهد اولين
 
مسابقه در زمينه ربات‌هاي شهري در كشور بوديم. وي همچنين از ايجاد مدلي از مدرسه هوشمند در
 
غرفه آموزش و پرورش براي آشنايي بازديدكنندگان با مدارس هوشمند و همكاري با آموزش و پرورش براي
 
گسترش تاسيس مدارس هوشمند در شهر مشهد خبر داد.

لازم به ذکر است نماشگاه فناوری اطلاعات مشهد از روز 1 شهریور آغاز و تا 4 شهریور در محل دائمی
 
نمایشگاهای بین المللی مشهد ادامه خواهد داشت و ساعات بازدید از ساعت 10 صبح الی 10 شب
 
می باشد در ضمن ورود به نمایشگاه فقط با من کارت امکان پذیر می باشد و بهاء ورودی به ازاء هر نفر 10000
 
 ریال می باشد .

اما دیده ها و شنیده ها حکایت از آن دارد که نمایشگاه السیت امسال مشهد زیاد جذاب و جالب به نظر
 
نمی اید و شرکتها و موسسات نامی کمتر برای حضور در این نمایشگاه استقبال کرده اند و از بیش از 100
 
 شرکت فعال در این نمایشگاه فقط میتوان به حضور شرکتهایی چون مبین نت - رایتل - ایرانسل اشاره
 
کرد. اما بیشتر شهرداری و سازمانهای وابسته با خرج هزینه های گذاف به این نمایشگاه آمده اند و
 
خروجی جالب توجه و مفیدی را به بازدید کنندگان نمی دهد !

از همین رو استقبال مردم مشهد و حومه از این نمایشگاه تا کنون جالب توجه نبوده و کمتر از آن استقبال
 
شده است .

نمایشگاه به اصطلاح فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک مشهد هنوز تا رسیدن به سطح برگزاری حداقل
 
ها -استانداردها و پیشرفت ها فاصله بسیار زیادی دارد و این نمایشگاه را بهتر است نمایشگاه فناوری
 
خدمات مقدماتی نامید تا السیت و فناوری اطلاعات !